niedziela, 14 lipca 2013

Bremerhaven

Witajcie!
Dzisiaj zdjecia z kolejnego zakatka Niemiec, tym razem z miasteczka Bremerhaven, ktore tak naprawde nalezy do Bremen.
Przy tak ladnej pogodzie szkoda marnowac czas siedzac w domu, zwlaszcza, ze u nas to rzadkosc, ze deszcz opuszcza nas na tak dlug. Tym bardziej trzeba wykorzystac kazda chwile!
Natomiast co do stylizacji to jest to co lubie! Mozna powiedziec, ze moje ostatnio ulubione czesci garderoby polaczone wszystkie na raz :) Marynarka to swiezynka, trafila mi sie na wyprzedazy w Mango. Od dawna szukalam czerwonej marynarki (wiecie jaka mam slabosc do tego koloru :P ) az w koncu znalazlam. 
Nie bede was zasypywac zdjeciami krajobrazow itp., ale jak ktos chce zobaczyc wiecej to zapraszam na FACEBOOK =)
Pozdrawiam!
Boyfriend-Jeans- Mango, buty/Schuhe- Wholesale-dress marynarka/Blazer- Mango, Top- Primark, torebka/Handtasche- Persunmall okulary/Sonnenbrille- H&M, zegarek/Uhr- Guess


50 komentarzy:

Paulla pisze...

genialna ta marynarka.! <33

Unknown pisze...

Świetne połączenie poszarpanych jeansów z czerwoną marynarką !

zabawa-moda.blogspot.com

The-Bigwig pisze...

Fantastyczne spodnie :)

Pozdrawiam
The-Bigwig

Anonimowy pisze...

Pięknie!

Unknown pisze...

Wyglądasz świetnie! Mam słabość do takich powycieranych spodni, mimo że ostatnimi czasy przestały być popularne :) Rzadko można spotkać takie w sklepach, a gdy sama próbowałam wytrzeć, to nigdy nie wychodziło mi tak ładnie :)

Basia fashion pisze...

wyglądasz rewelacyjnie, spodnie są świetne !!!

Unknown pisze...

spodnie są świetne! <3

Unknown pisze...

Bluzeczka cudo!!!! Szalenie mi się podoba;)

Camillie Fashion pisze...

czy te spodnie sa z nowej kolekcji? dostepne w Polsce?
sa obledne!!!
swietnie sie prezentujesz w tym kolorowym zestawie

Say me Justine pisze...

Dziekuje <3

Camillie Rain- Spodnie kupilam kilka miesiecy temu, wiec nie wiem czy jeszcze sa w sklepach, w Bremen po 2 tygodniach byly wykupione :)

Angela pisze...

Marynarka jest świetna! Bardzo ładnie całość wygląda :)

CauseLoveIt pisze...

Bardzo mi się podoba oufit, i ta czerwień jest swietna!

Basmilia pisze...

Buty <3

mindy pisze...

świetnie wyglądasz, torebka i buty wpadły mi w oko...pozdrawiam...

ania pisze...

marynarka bardzo ladny kolor :) kobiecy i zdecydowany.

annaslaweta.com pisze...

wyglądasz szałowo! połączenie czerwieni i żółci w takiej ilości jest perfekcyjne! super!!! :)


pozdrawiamy :))
annaslaweta.blogspot.com

Katsuumi pisze...

Urzekły mnie te buty <3

Little Black Dress pisze...

Świetne zdjęcia!
Zestaw - SUPER. Bardzo mi się podoba. Fajna marynarka i buty. :)

:*

szaroscgwiazd pisze...

spodnie i bluzka się wzajemnie dopełniają, świetne są! ♥

shoppanna pisze...

Przefajnie wyglądasz! Podarte dżinsy to ostatnio także i mój numer jeden :0
Pozdr!
shoppanna

AdrianaAndrea pisze...

Ukradłabym Ci te podarciuszki <3
Zarąbisty set :*

Melody pisze...

Bardzo podoba mi się to zestawienie :)
Kolor marynarki jest świetny i pięknie współgra z czerwoną szminką.

Zapraszam do siebie, www.pretaporter-and-more.blogspot.com

UNCARO pisze...

Jakie świetne spodnie ♥ Zazdroszczę na maksa... Rewelacyjny zestaw ♥

Anonimowy pisze...

ajajajaj, uwielbiam Niemcy!
Zdjęcia są przepiękne, wszystko świetnie dobrane, bardzo podoba mi się połączenie boyfriendów z neonowymi szpilkami :))

Kamila G. pisze...

Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się ta bluzka, a marynarka ma śliczny kolor.

marionachic pisze...

podobają mi się spodnie-poluję na takie:)

Unknown pisze...

klasyczny zestaw a jednak ten czerwony kolor przełamuje rutynę i jest coś niezwykłego :) super zestaw :)

Unknown pisze...

ja też chcę na wakacjeee!!!!

Asia pisze...

Fantastyczne portaski:)Pozdrawiam

Marta pisze...

fajnie :)

WMarcunawiosne pisze...

świetny outfit!:)

Anonimowy pisze...

Fantastycznie wyglądasz! :)

Kinga pisze...

spodnie są piękne !
mam taka marynarkę, ale nie wiem jak ją łączyć, nie pasuje do mnie chyba :P ale w tym zestawieniu cudownie wygląda ! musze sb takie spodnie sparwić :)

Say me Justine pisze...

Dziekuje za wszystkie komentarze:*

Kinga- U mnie na pewno ja jeszcze zobaczysz ;)
Pozdrawiam =)

Laura pisze...

cudownie wyglądasz, miłego zwiedzania :)

annainfashion pisze...

cudownie wygladasz kisess http://annainfashion.blogspot.com

Kate pisze...

bardzo lubie takie stylizacje spodnie i torebka super!!! pozdrawiam!

Paulina Szablińska/KOKORINOO pisze...

wow! śliczne zdjęcia. a dziurawe spodnie uwielbiam @!!!

Ourdestination pisze...

bardzo fajnie wyglądasz :)

Ester Durães pisze...

wow such an amazing outfit! love your jeans and shoes! :)
-
Ester from Drawing Dreaming

Anonimowy pisze...

ślicznie ;*

Ana pisze...

cool pics I want your shoes!

if you want to win a FOSSIL sunglasses go to
www.lessismoreblog.com

Unknown pisze...

cudowne buty :)

chocolate fashion pisze...

Niemcy to jest to, ale zatoka niemiecka ,lepiej w Polsce na pomorzu

Reka pisze...

Love your shoes, pretty outfit! x

marttfashion pisze...

Też jestem teraz w Niemczech ;) Śliczna jest na torebka <3 Obserwuję .

sh-girl pisze...

Spodnie są prześliczne! Właśnie takich jeansów potrzebuje:)

Fashion Is Mine Passion pisze...

rewelacyjnie jest ta stylizacja :) mega mi się podoba!! :) a w tych szpilkach jestem zakochana <3

Eve pisze...

boskie dżinsy, uwielbiam takie ;) całość super

FemalePretty96 pisze...

Każdy element tego stroju bardzo mi się podoba :).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...